|
|
|
Vennligst les gjennom betingelsene som gjelder for Epicasa as. Når du kjøper en vare, betyr det samtidig at du har akseptert og godkjent gjeldende betingelser. Innlegging av kjøpsordre Våre ordrerutiner Priser Vareinformasjon Vern mot misbruk av personlig informasjon Epicasa AS er ansvarlig for alle personlige opplysninger som oppgis, eller som vi får del i når innkjøpsordre legges inn eller ved besøk på vår nettsider. Informasjonen vil kun benyttes til å effektuere ordre, og sende deg som kunde informasjon om tjenester innunder vår Nettbutikk. Vi selger ikke kundeinformasjon videre, eller på noen som helst måte utleverer opplysninger om kunder til tredjemann. Faktura for Privatkjøp. Betalingsfristen er normalt 14 dager fra ekspedering av ordre. Faktura for Firma. Betalingsfristen er normalt 21 dager fra ekspedering av ordre.
Vi leverer varer over hele Norge og levering skjer via postverkets tjenester, med mindre annet er avtalt. Informasjon om postens tjenester finnes på www.posten.no Vanlig postpakke og A-post. Vi anvender som standard postens pakkeforsendelse. Du får en hentemelding i posten. Ved mindre leveranser anvender vi A-post som kommer direkte til din postkasse. - Postens forsendelsestid er normalt 2-5 dager fra det tidspunkt vi leverer pakken til posten. Dersom varene ikke hentes innen 2 uker på posten returneres varene til EPICASA AS. Ved uavhentede varer påløper et gebyr på 53 kr samt krav for våre reelle kostnader (porto, returporto, oppkravsgebyr).
EPICASA AS gir deg rett til angrefrist etter angrefristloven. Det gis 14 dagers full returrett på kjøp der kjøpesummen er over 300 kr, inkludert frakt og gebyrer. Ved retur av varen vil hele kjøpesummen tilbakebetales til deg etter nærmere avtale. Kjøpsloven stiller krav til forbruker rundt varenes- og emballasjens beskaffenhet ved retur. Retningslinjene bør overholdes ellers kan retten helt eller delvis bortfalle. Forbruker er selv ansvarlig for returfrakt dersom angrefristen benyttes. Vi ønsker likevel å presisere følgende rutiner for effektiv behandling: 1) Ring vår kundeservice eller send eMail FØR varen returneres. Send ikke varen i postoppkrav ! 2) Fyll ut vårt returskjema som vil sikre deg en rask klagebehandling. Du får skjemaet tilsendt ved å kontakte oss. 3) Sørg for skikkelig innpakking av varen og send den som brev/postpakke tilbake til oss. 4) Originalemballasjen må alltid følge varen ved retur. 5) Produkter som er bestilt spesielt til Dem (bestillingskjøp - julegave ol.) er å betrakte som tjeneste, og er ikke omfattet av angrefristloven. Vennligst kontakt oss ved eventuelle spørsmål.
|
HANDLEKURV
Ingen produkter
|